استخدام و نيازمنديهای استان گيلان و رشت

با عنایت به موافقت حاصله، بدینوسیله نتایج نهایی و قطعی آزمون استخدامی سال ۱۳۹۲ شرکت ملی نفت براساس کل ظرفیت مورد نیاز و مجوز صادره اولیه اعلام می گردد.

قبل از ورود به صفحه اعلام نتایج توجه شما را به نکات زیر جلب می نماید

  •  این آگهی، آخرین اطلاع رسانی در خصوص آزمون مذکور و اعلام نتایج قطعی و نهایی آن می باشد.
  •  ضمن عرض تبریک به افراد پذیرفته شده به اطلاع می رساند شرکتهای مربوطه که داوطلبان در آن مصاحبه گردیده اند طی برنامه زمانبندی مشخص با پذیرفته شدگان نهایی، تماس گرفته و هماهنگی لازم جهت انجام تشریفات استخدامی را با ایشان به عمل خواهند آورد.
  •  همانگونه که در دفترچه راهنمای آزمون استخدامی نیز اعلام شده مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط استخدام بر عهده داوطلب بوده و چنانچه در هریک از مراحل حتی پس از شروع بکار، مشخص گردد داوطلبی اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده و یا علیرغم اعلام اطلاعات واقعی، واجد شرایط بکارگیری در صنعت نفت نبوده است؛ موضوع استخدام وی منتفی و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مذکور لغو و بلا اثر می گردد. ضمن آنکه حق پیگرد قانونی فرد متخلف برای این شرکت محفوظ خواهد بود.
  •  شروع بکار پذیرفته شدگان نهایی پس از اطلاع رسانی از سوی شرکت متقاضی نیرو و نیز منوط به وصول تائیدیه های مربوط به کلیه تشریفات استخدامی از جمله موافقت هسته گزینش، تاییدیه طب صنعتی، گواهی عدم سوء پیشینه، تایید صحت و اصالت مدرک تحصیلی، تایید وضعیت نظام وظیفه (درخصوص آقایان) و … می باشد.

برای مشاهده نتایج نهایی آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران اینجا کلیک کنید

نیاز به راهنمایی دارید؟با ما برای سفارش آگهی و تبلیغ خود تماس بگیرید!